• Techniki sprzedaży
  • Obsługa klienta
  • Techniki negocjacji
  • Negocjacje pod kontrola
  • Sprzedaż według potrzeb – model SPIN
  • Skuteczna komunikacja w sprzedaży
  • Elementy skutecznego procesu sprzedaży
  • Wyróżniająca sprzedaż przez telefon
  • Sprzedaż magnetyczna

Przykładowe propozycje dedykowanych treningów

 Efektywność  osobista w sprzedaży i negocjacjach

  • Negocjacje pod kontrolą
  • Rozwinięcie umiejętności zaplanowaniu procesu negocjacji
  • Wzmocnienie kontroli nad procesem dzięki monitorowaniu 4 kluczowych obszarów
    (obrony interesu, siły, elastyczności i klimatu)
  • Zwiększenie swojej pewności dzięki udoskonaleniu panowania nad emocjami własnymi i drugiej strony negocjacji
  • Wywieranie wpływu na pracowników

Metody wykorzystywane podczas treningów:

  • Kwestionariusz Executive warton – określający naturalne predyspozycje i skłonności do reakcji w negocjacjach.
  • Narzędzia wspierające proces prowadzenia negocjacji – np. matryca ustępstw, przygotowania do negocjacji (zakresy, ustępstwa, wymiana informacji).
  • Ćwiczenia scenariuszowe zapewniające zrozumienie kluczowych mechanizmów negocjacji.
  • Holenderski model kontroli przebiegu negocjacji.
  • Studia przypadków
  • Gra negocjacyjne

 

  • Sprzedaż magnetyczna
    • Zwiększenie wiarygodności i wzmocnienie wizerunku w kontaktach z klientami
    • Lepsze zrozumienie oczekiwań i wymagań klientów
    • Skuteczniejsze wpływanie na decyzje klientów.
    • Wywieranie wpływu na pracowników

Metody wykorzystywane podczas treningów:

  • Narzędzia sprzedaży wykorzystywane w nowoczesnej sprzedaży tzw. sprzedaży Klientocentrycznej.
  • Ćwiczenia wzmacniające indywidualną skuteczność w wywieraniu wpływu.
  • Doskonalenie indywidualnego „lejka sprzedaży” handlowca, doradcy, sprzedawcy – wykorzystanie narzędzi Neil’a Rackhama, Jason’a Jordan’a, Dan’a Pink’a, Hala Gregersena.
  • Gry i ćwiczenia sprzedażowe
  • Arkusze obserwacyjne koncentrujące na refleksji i praktyczne wnioskach wdrożeniowych uczestników.

 

  • Wyróżniająca sprzedaż przez telefon
    • Zindywidualizowanie kontaktu z klientem.
    • Zwiększenie pewności i naturalności handlowców
    • Rozwinięcie umiejętności obrony wartości oferty.
    • Wywieranie wpływu na pracowników

Metody wykorzystywane podczas treningów:

  • Trening realnych rozmów z klientami.
  • wypełniamy i składamy wniosek o dofinansowanie
  • organizujemy i realizujemy szkolenie
  • dbamy o wszystkie szczegóły podczas realizacji
  • prowadzimy niezbędną dokumentację
  • rozliczamy usługę

Działania, które generują rezultaty

Zobacz przykłady i efekty szkoleń zrealizowanych dla naszych klientów.

  • Dla firmy z branży meblarskiej zorganizowaliśmy dostosowane do potrzeb firmy szkolenie z obsługi programów SketchUp i V-Ray

    Więcej
  • Zorganizowaliśmy Szkolenia językowe dla funkcjonariuszy Policji i Straży Granicznej w ramach przygotowań do Euro 2012

    Więcej
  • Przygotowaliśmy program rozwoju kompetencji menedżerskich i handlowych dla pracowników firmy z branży oświetleniowej

    Więcej

Z nami skutecznie podniesiesz kompetencje pracowników i firmowe zyski!

Skontaktuj się