Regulamin świadczenia usług szkoleniowych, w tym usług świadczonych drogą elektroniczną.
§1
Postanowienia ogólne
§2
Definicje
§3
Organizacja szkoleń stacjonarnych
§4
Organizacja szkoleń świadczonych drogą elektroniczną
3. Usługobiorcę w ramach korzystania z usług obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym np. treści naruszających prawa osób trzecich, sprzecznych z dobrymi obyczajami i normami społecznymi, niniejszym Regulaminem i powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4. Usługobiorca przyjmuje do wiadomości fakt o szczególnych zagrożeniach usług świadczonych drogą elektroniczną. Dokumentami pomocnymi w zdiagnozowaniu zagrożeń o których mowa są odpowiednio:
http://ec.europa.eu/information_society/doc/factsheets/001-dg-glance.it.pdf)
5. Dodatkowo do organizacji zajęć zdalnych stosują się zapisy §3 z wyłączeniem pkt.3.
§5
Organizacja szkoleń dofinansowanych
1. Organizacja i realizacja szkoleń dofinansowanych odbywa się w oparciu o odrębne regulaminy.
§6
Ocena osiągniętych efektów szkolenia
1. Ocena efektów uczenia się Uczestników szkoleń dokonywana jest na bieżąco, za pomocą:
2. Po zakończeniu szkoleniu efekty szkolenia weryfikuje się za pomocą testów końcowych bądź w innej formie umożliwiającej weryfikację założonych celów i efektów, w zależności od rodzaju szkolenia.
3. Na zakończenie szkolenia Uczestnicy otrzymują stosowne zaświadczenia. W przypadku szkoleń językowych kończących się egzaminem Uczestnik otrzymuje zewnętrzny certyfikat, lub w przypadku niezaliczenia egzaminu na wymaganą minimalną ilość punktów, informację o uzyskanym wyniku.
4. Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i osiągnięciu efektów szkolenia pod warunkiem realizacji zajęć przynajmniej na poziomie 80%. W przypadku szkoleń dofinansowanych kwestie te są regulowane odrębnymi regulaminami.
5. Usługodawca dopuszcza możliwość weryfikacji uzyskanych efektów uczenia się w przypadku szkoleń nie osiągających 80% poziomu realizacji oraz wydanie stosownego zaświadczenia, jeżeli szkolenie zostało zakończone z powodu nieprzewidzianych, zewnętrznych okoliczności, niezależnych zarówno od Usługodawcy jak i Uczestników szkolenia.
§7
Warunki zawierania Umowy
1. Umowa zostaje zawarta po zaakceptowaniu przez potencjalnego Uczestnika oferty szkolenia wraz z Regulaminem.
2. Usługodawcy za przeprowadzenie szkolenia przysługuje ustalone wynagrodzenie.
3. Wynagrodzenie za szkolenia nie obejmuje kosztów zakwaterowania, dojazdu oraz cateringu w przypadku szkoleń stacjonarnych, chyba że zostaną poczynione inne ustalenia.
4. Wynagrodzenie należy uregulować zgodnie z wystawioną przez Usługodawcę fakturą/ rachunkiem
5. W przypadku szkoleń dofinansowanych rozliczenie odbywa się na zasadach przedstawionych w odrębnych regulaminach.
§8
Zobowiązania Stron
1. Do obowiązków Usługodawcy należy:
2. Do obowiązków Uczestnika należy:
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia, jak również prowadzącego w przypadku sytuacji losowych lub niezależnych od Usługodawcy z jednoczesnym obowiązkiem realizacji szkolenia w innym terminie wraz zapewnieniem innego prowadzącego posiadającego przynajmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie.
4. W przypadku szkoleń zdalnych z dofinansowaniem Usługodawca informuje o konieczności nagrywania całości szkolenia w celach monitoringu i kontroli ze strony instytucji finansującej szkolenie. Przed konkretnym szkoleniem Uczestnik otrzyma drogą mailową stosowne informacje oraz wymagane zgody do akceptacji.
5. Uczestnik ma prawo do rezygnacji ze szkolenia na zasadach określonych każdorazowo w Umowie o świadczenie usług szkoleniowych.
§9
Postępowanie Reklamacyjne
1. Klient ma prawo do składania reklamacji usługi szkoleniowej jeśli nie była ona zgodna z ofertą lub zrealizowana była niezgodnie z Umową, w ciągu 10 dni od zakończenia usługi szkoleniowej.
2. W przypadku szkolenia otwartego reklamacja zostanie uwzględniona wyłącznie w przypadku, jeżeli uzyskana średnia ocen z danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 3.5 pkt w skali punktowej od 1 do 5. Średnia ocen zostanie policzona z ocen wszystkich uczestników danego szkolenia, co pozwoli na jego obiektywną ocenę. Reklamacja nie zostanie uwzględniona jeśli średnia ocen będzie wynosić min. 3.5 pkt niezależnie od oceny osoby składającej reklamację.
3. W przypadku szkolenia zamkniętego, podstawą do uwzględnienia reklamacji będzie notatka z analizy potrzeb klienta, program szkolenia oraz ankieta oceny szkolenia. W sytuacji gdy cele zamawiającego mogą zaważyć na ocenie szkolenia przez uczestników, informacja taka powinna zostać sporządzona w formie pisemnej przez prowadzącego przed szkoleniem i zaakceptowana przez zamawiającego co wyklucza możliwość późniejszej reklamacji. Dotyczy to również rekomendacji, które nie zostaną uwzględnione przez Klienta (np. nieodpowiednia sala szkoleniowa).
4. Reklamacje usług szkoleniowych należy zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym na adres biura: Piotr Robert Szmigiel Centrum Szkoleniowe NORTON, 31-534 Kraków, Al. płk. Władysława Beliny Prażmowskiego 59/5, z jednoczesnym przesłaniem stosownej informacji pocztą elektroniczną na adres centrala@norton.edu.pl
5. Reklamacja powinna zawierać: (załącznik numer 1 niniejszego regulaminu)
6. W przypadku uznania reklamacji w całości lub częściowo, Usługodawca zaproponuje jedną z następujących form rekompensaty:
§10
Własność intelektualna i prawa autorskie
1. Usługodawca przestrzega przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawach autorskich i prawach pokrewnych, w szczególności poprzez podawanie źródeł wszelkich materiałów wykorzystywanych podczas prowadzenia szkoleń.
2. Usługobiorca oraz Uczestnik nie są uprawnieni do rejestracji szkolenia bez pisemnej zgody Usługodawcy.
§11
Rozwiązanie Umowy
1. Warunki rozwiązanie umowy określa każdorazowo umowa z Usługobiorcą.
§12
Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie wyłącznie do przedsiębiorców, korzystających z usług szkoleniowych w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą i niemających statusu konsumentów w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym terminie. Regulamin po zmianie każdorazowo zostanie zamieszczony na stronie https://norton.edu.pl/regulamin/.
3. Umowy zawarte przed publikacją niniejszego Regulaminu są realizowane na zasadach określonych w dniu podpisania Umowy.
4. Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych określa Polityka Prywatności zamieszczona na stronie https://norton.edu.pl/polityka-prywatnosci/
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15 września 2021r.