Loga funduszy europejskich

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym projekcie „Równe szanse!”

nr FELU.08.01-IP.02-0047/23

O projekcieRekrutacjaDokumentyHarmonogramAktualnościPrzetargi

#FunduszeEuropejskie

Projekt Równe szanse!

O projekcie 

Projekt „Równe szanse” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 8.1 aktywizacja społeczna i zawodowa

nr FELU.08.01-IP.02-0047/23

Wartość projektu: 2 087 821, 58 zł

Dofinansowanie z UE: 1 774 648, 34 zł

Okres realizacji: luty 2024 – maj 2025

 

Dla kogo

  • osoby pełnoletnie
  • bez zatrudnienia
  • zamieszkujące na obszarze województwa lubelskiego
  • agrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
  • wykluczone społecznie

Co jest celem projektu

Celem projektu jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia i aktywnego udziału w życiu społeczno – zawodowym osób, zamieszkujących (w rozumieniu Kodeksu cywilnego) województwo lubelskie, poprzez objęcie ich zindywidualizowanym i kompleksowym wsparciem z wykorzystaniem instrumentów aktywizacji społecznej i zawodowej.

 

Główne działania

1. Diagnoza sytuacji problemowej i opracowanie Indywidualnych Ścieżek Reintegracji.
W toku indywidualnych spotkań doradca zawodowy zidentyfikuje indywidualne potrzeby każdego Uczestnika i Uczestniczki w zakresach:

  • sytuacji społeczno-zawodowej
  • deficytów i predyspozycji

Na podstawie diagnozy zostaną opracowane Indywidualne Ścieżki Reintegracji. W oparciu o nie realizowany będzie proces wsparcia dla poszczególnych Uczestników i Uczestniczek projektu.

Wsparcie w wymiarze 4h na osobę.

 

2. Grupowe treningi kompetencji społecznych

Każdy Uczestnik i Uczestniczka wezmą udział w 3 z 4 grupowych treningów w zakresach:

  • komunikacji interpersonalnej
  • autoprezentacji
  • asertywności
  • radzenia sobie ze stresem

Treningi prowadzą do nabycia kompetencji.

Wsparcie przewidziano w wymiarze 24h dydaktyczne na osobę.

 

3. Indywidualne poradnictwo zawodowe, prawne i psychologiczne

Wsparcie zawodowe ma na celu:

  • pomoc w rozwiązaniu bieżących trudności w sferze zawodowej,
  • pracy nad zamianą postawy z biernej na aktywną.

Wsparcie w wymiarze 8h na osobę.

 

Wsparcie psychologiczne wspomoże Uczestników i Uczestniczki w pracy nad:

  • przełamaniem barier mentalnych
  • wzmocnieniem samooceny i motywacji
  • poznaniem technik radzenia sobie z lękiem i stresem
  • poznaniem i wykorzystaniem swoich predyspozycji i potencjału.

Wsparcie w wymiarze 5h na osobę.

 

Wsparcie prawnewyposaży Uczestników i Uczestniczki w wiedzę dotyczącą:

  • rodzajów ryzyka socjalnego i możliwych form pomocy
  • prawa rodzinnego
  • prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych
  • sporządzania pism urzędowych
  • przeciwdziałania przemocy domowej

 Wsparcie w wymiarze 4h na osobę.

 

4. Szkolenia zawodowe

  • indywidualne lub grupowe
  • zgodne z potrzebami i możliwościami każdego Uczestnika i Uczestniczki
  • wskazane w oparciu o Indywidualne Ścieżki Reintegracji
  • zakończone uzyskaniem kwalifikacje lub kompetencji potwierdzonych certyfikatami lub zaświadczeniami.

Wsparcie przewidziano w wymiarze 110h dydaktycznych.

 

5. Staże zawodowe

  • spójne z tematyką odbytych szkoleń
  • opracowane indywidualnie zgodnie z uwzględnieniem potrzeb, potencjału oraz kwalifikacji stażysty
  • zgodne z Polskimi Ramami Jakości Praktyk i Staży

Wsparcie przewidziano dla 72 Uczestników/Uczestniczek, w wymiarze 40h tygodniowo / 8h dziennie na osobę. Dla osób z ON 35h tygodniowo/ 7h dziennie.

 

6. Indywidualne pośrednictwo pracy.

Pośrednik pracy będzie wspierał Uczestników i Uczestniczki w:

  • poruszaniu się po rynku pracy
  • poszukiwaniu ofert pracy
  • przygotowaniu i weryfikacji dokumentów aplikacyjnych
  • przygotowaniu do udziału w rekrutacjach i rozmowach kwalifikacyjnych

Wsparcie w wymiarze 5h na osobę.

 

Dodatkowe wsparcia towarzyszące

W zależności od potrzeb oraz rodzaju działania, Uczestnikom i Uczestniczkom przysługuje:

  • stypendium szkoleniowe
  • stypendium stażowe
  • badania lekarskie
  • materiały szkoleniowe
  • catering
  • ubezpieczenie na okres stażu (NNW)
  • zwrot kosztów przejazdu (po spełnieniu określonych warunków)
  • zwrot kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7 lub osobą zależną (po spełnieniu określonych warunków)

 

Efekty projektu

  1. Pomoc dostosowana do indywidualnych potrzeb każdego Uczestnika i Uczestniczki w obszarach aktywizacji zawodowej i społecznej.
  2. Rozbudzenie aktywności i samodzielności w kontaktach społeczno-zawodowych, co jest kluczowe przy poszukiwaniu zatrudnienia oraz w miejscu pracy.
  3. Nabycie umiejętności określania własnych mocnych stron i korzystnej prezentacji własnej osoby, co wspomoże Uczestników/Uczestniczki w procesach rekrutacji.
  4. Wzmocnienie postaw proaktywnych u Uczestników i Uczestniczek projektu.
  5. Nabycie umiejętności przydatnych w życiu społecznym i zawodowym, takich jak: radzenie sobie ze stresem i lękiem, rozpoznanie i efektywne wykorzystanie swoich predyspozycji i potencjału.
  6. Nabycie wiedzy dotyczącej prawnych aspektów życia zawodowego i społecznego, co wesprze Uczestników i Uczestniczki w rozwiązywaniu problemów determinujących ich wykluczenie.
  7. Uzyskanie kwalifikacji i kompetencji pożądanych na regionalnym rynku pracy.
  8. Nabycie lub uzupełnienie doświadczenia zawodowego.
  9. Pomoc w niwelowaniu barier równościowych na każdym etapie udzielanego wsparcia.

 

 

Zasady równościowe 

Nasz projekt realizujemy z poszanowaniem zasad równościowych: zasady równości szans kobiet i mężczyzn oraz zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym osób z niepełnosprawnościami. 

W projekcie zachowujemy standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 dotyczące takich obszarów jak: szkolenia, informacja i promocja, transport, cyfryzacja i architektura.

Celem standardów jest zapewnienie osobom z niepełnosprawnościami na równi z osobami pełnosprawnymi dostępu do projektu w ramach funduszy unijnych.

 

W ramach działań z zakresu równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności projektu dla osób z niepełnosprawnościami:

  • do komunikacji z Państwem wykorzystujemy różne kanały komunikacyjne, takie jak telefon, e-mail, media społecznościowe, osobiste spotkanie;
  • w naszej ankiecie pytamy Państwa o specjalne potrzeby. W Projekcie założyliśmy możliwość wprowadzenia racjonalnych usprawnień, które umożliwią Państwu udział w naszym projekcie oraz zapewnią komfort uczestnictwa.;
  • naszą stronę projektową oraz dokumentację do pobrania stworzyliśmy z dostępnością dla osób z niepełnosprawnościami;
  • w procesie rekrutacji premiujemy udział osób z niepełnosprawnościami;
  • stosujemy język prosty i zrozumiały;
  • biuro projektu oraz lokalizacje w których realizujemy projekt są pozbawione barier architektonicznych; przed biurem projektu znajduje się oznakowane miejsce parkingowe dla ON, budynek jest wyposażony w podjazd na wózek inwalidzki, szerokość drzwi wejściowych dostosowana dla osób poruszających się na wózku, toaleta przystosowana dla ON.

 

W ramach działań z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn:

  • stosujemy język wrażliwy na płeć;
  • działania i treści przekazywane Państwu w ramach projektu są wolne od ograniczeń    wynikających ze stereotypów płci;
  • premiujemy udział kobiet w projekcie;
  • zwracamy koszty opieki nad dzieckiem lub osobą zależną potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu;
  • harmonogram zajęć tworzymy tak, by umożliwiał Państwu godzenie obowiązków związanych z uczestnictwem w projekcie z obowiązkami rodzinnymi, zawodowymi czy rehabilitacyjnymi. 
  • stosujemy równościowe zarządzanie projektem

 

Zapoznaj się z dokumentami dotyczącymi zasad równościowych

 

 

Rekrutacja 

 

Zapraszamy do kontaktu:
Tel.: +48 570 680 318; +48 12 427 28 39,
E-mail: rekrutacja@norton.edu.pl
Biuro projektu: ul. Konwiktorska 10b, 21-400 Łuków

 

Nabór do projektu 

Kiedy

I tura – maj 2024

II tura – lipiec 2024

III tura – wrzesień 2024

 

Jakie kryteria trzeba spełnić, aby zostać Uczestnikiem/Uczestniczką

  • ukończony 18 rok życia
  • miejsce zamieszkania na obszarze województwa lubelskiego
  • status osoby wykluczonej bądź zagrożonej wykluczeniem społecznym, lub zagrożonej ubóstwem
  • brak jednoczesnego uczestnictwa w innym projekcie dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)

Jakie osoby premiujemy dodatkowo

  • bierne zawodowo +10 pkt
  • wielokrotnie wykluczone +10 pkt
  •  z niepełnosprawnością w stopniu znacznym lub umiarkowanym +10 pkt
  • z niepełnosprawnością w stopniu lekkim +5 pkt
  •  korzystające z pomocy żywnościowej +5 pkt
  •  zamieszkujące na obszarach wykluczonych komunikacyjnie lub objętych gminnym programem rewitalizacji +5
  • opuszczające placówkę opieki instytucjonalnej +5 pkt
  • opuszczające w ciągu ostatnich 12 miesięcy jednostkę penitencjarną +5 pkt
  • kobiety +5 pkt
  • z wykształceniem najwyżej średnim +5 pkt

Co trzeba zrobić, aby zostać Uczestnikiem/Uczestniczką

  1. Pobierz Formularz rekrutacyjny i załączniki zamieszczone poniżej, lub bezpośrednio z biura projektu.
  2. Wypełnij je, prześlij na adres biura projektu ul. Konwiktorska 10b, 21-400 Łuków, lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@norton.edu.pl
  3. Skompletuj wszystkie wymagane zaświadczenia i dokumenty i dostarcz je na adres biura projektu, lub prześlij pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@norton.edu.pl
  4. Po pozytywnej weryfikacji i podliczeniu punktacji zostaniesz wpisany na listę Uczestników i Uczestniczek lub listę rezerwową.
  5. O decyzji zostaniesz powiadomiony pocztą elektroniczną bądź telefonicznie. Dodatkowo listę zakwalifikowanych Uczestników i Uczestniczek znajdziesz poniżej w Aktualnościach.

 

 

Dokumenty 

Deklaracja dostępności

Dokumenty rekrutacyjne

Regulamin rekrutacji pdf 347

Formularz rekrutacyjny pdf 185KB

Załącznik nr 1 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 99KB

Załącznik nr 2 do Formularza Rekrutacyjnegom pdf 107KB

Załącznik nr 3 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 120KB

Załącznik nr 4 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 99KB

Załącznik nr 5 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 101KB

Załącznik nr 6 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 99KB

Załącznik nr 7 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 100KB

Załącznik nr 8 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 102KB

Załącznik nr 9 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 111KB

Załącznik nr 10 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 99KB

Załącznik nr 11 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 110KB

Załącznik nr 12 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 111KB

Załącznik nr 13 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 101KB

Załącznik nr 14 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 148KB

Załącznik nr 15 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 97KB

Ankieta potrzeb pdf 110KB

Umowa z Uczestnikiem projektu pdf 194KB

 

Wzory dokumentów

Wniosek o zwrot kosztów opieki pdf 128KB

Oświadczenie o korzystaniu z prywatnego samochodu pdf 95KB

Rachunek do opieki pdf 56KB

Umowa zlecenia (opieka nad osobą zależną) pdf 57KB

Wniosek o zwrot kosztów dojazdu pdf 145KB

 

 

Harmonogram

Harmonogram realizacji wsparcia – Staże

Harmonogram – Indywidualne Poradnictwo Prawne gr.IX

05 lipca 2025

Harmonogram – poradnictwo zawodowe gr. VII spotk. 3

4 lipca 2025

Harmonogram – poradnictwo zawodowe gr. IX 2 spotk.

27 czerwca 2025

Harmonogram – poradnictwo zawodowe gr. VIII 2 spotk.

18 czerwca 2025

Harmonogram – szkolenie zawodowe gr. IX „Specjalista ds. sprzedaży z elementami obsługi klienta” AKTUALIZACJA

12 czerwca 2025, 27 czerwca 2025

Harmonogram – poradnictwo zawodowe gr. IX

12 czerwca 2025

Harmonogram – pośrednictwo pracy gr. VIII 2 spot.

10 czerwca 2025

Harmonogram – pośrednictwo pracy gr. VIII

5 czerwca 2025

Harmonogram – Poradnictwo Prawne gr. VIII

03 czerwca 2025

Harmonogram – Poradnictwo Zawodowe – Jobcoaching gr.VII

30 maja 2025

Harmonogram – Grupowy trening kompetencji społecznych – gr. V

27 maja 2025

Harmonogram – szkolenie zawodowe „Pracownik biurowy z obsługą magazynu”

26 maja 2025, 5 czerwca 2025

Harmonogram – Indywidualne poradnictwo zawodowe jobcoaching gr VIII

22 maja 2025

Harmonogram – pośrednictwo pracy gr. VII

13 maja 2025

Harmonogram – poradnictwo prawne gr. VII

Harmonogram – Grupowy Trening Kompetencji Społecznych

Harmonogram – Indywidualne poradnictwo psychologiczne gr. IX cz.1

9 maja 2025

Harmonogram – szkolenie zawodowe „Pracownik administracyjno – biurowy z elementami GOZ”

25 kwietnia 2025

Harmonogram – poradnictwo psychologiczne gr. VIII

10 kwietnia 2025

Harmonogram Indywidualne Poradnictwo Prawne gr. IV

Harmonogram  Indywidualne Poradnictwo Prawne gr. VI

27 marca 2025

Harmonogram – Indywidualne Poradnictwo Psychologiczne gr.VII

Harmonogram – Pośrednictwo Pracy gr.III

17 marca 2025

Harmonogram – IŚR – gr VII

Harmonogram – Indywidualne poradnictwo prawne gr. IV 1 spotk.

Harmonogram – Indywidualne poradnictwo prawne gr. VI 1 spotk.

14 marca 2025

Harmonogram – poradnictwo psychologiczne gr. IV

11 marca 2025

Harmonogram – poradnictwo zawodowe (jobcoaching) gr. IV spotk. 3

4 marca 2025

Harmonogram – poradnictwo psychologiczne gr. IV i VI 3 spotk.

27 lutego 2025

Harmonogram – pośrednictwo pracy gr. V

17 lutego 2025

Harmonogram – poradnictwo psychologiczne gr. VI 2 spot.

6 lutego 2025

Harmonogram – szkolenie zawodowe gr. IV (Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży Bezpośredniej z el. Rachunkowości.)

Harmonogram – szkolenie zawodowe gr. VI (Specjalista ds. Sprzedaży z el. Obsługi Klienta)

27 stycznia 2025

Harmonogram – szkolenie zawodowe gr. V (Pracownik fizyczny w pracach prostych z elementami dbania o tereny zielone)

24 stycznia 2025

Harmonogram – poradnictwo psychologiczne (dodatkowe spotkania) gr. V)

22 stycznia 2025

Harmonogram – jobcoaching 2 spot. gr. VI

21 stycznia 2025

Harmonogram – poradnictwo psychologiczne gr. VI

20 stycznia 2025

Harmonogram – Szkolenie zawodowe gr. III (Pracownik fizyczny w pracach prostych z elementami dbania o tereny zielone)

17 stycznia 2025

Harmonogram – Indywidualne poradnictwo zawodowe – jobcoaching gr. VI – AKTUALIZACJA

16 stycznia 2025

Harmonogram – Grupowy Trening Kompetencji Społecznych gr. V

13 stycznia 2025

Harmonogram – Indywidualne poradnictwo zawodowe – jobcoaching gr. VI – 2 spotkanie

Harmonogram – Indywidualne poradnictwo zawodowe – jobcoaching gr. V – 2 spotkanie

Harmonogram – Indywidualne wsparcie psychologiczne gr. IV i VI – AKTUALIZACJA

9 stycznia 2025

Harmonogram – Indywidualne poradnictwo zawodowe- jobcoaching gr. V

03 stycznia 2025

Harmonogram – Indywidualne wsparcie psychologiczne gr. IV i VI

2 stycznia 2025

Harmonogram – Indywidualne Pośrednictwo Pracy

27 grudnia 2024

Harmonogram – Indywidualne Wsparcie Psychologiczne gr. V

18 grudnia 2024

Harmonogram – Indywidualne Pośrednictwo Pracy gr. I Chełm

Harmonogram – Grupowy Trening Kompetencji Społecznych gr III

Harmonogram – Indywidualne Poradnictwo Zawodowe – Jobcoaching gr. IV

Harmonogram – Indywidualne Poradnictwo Zawodowe – Jobcoaching gr. VI

17 grudnia 2024

Harmonogram – Grupowy trening kompetencji społecznych gr.VI

12 grudnia 2024

Harmonogram – Grupowe treningi kompetencji społecznych

10 grudnia 2024  

Harmonogram IŚR gr. VI

Harmonogram IŚR gr. V

4 grudnia 2024

Harmonogram – poradnictwo psychologiczne gr. III

2 grudnia 2024

Harmonogram IŚR gr. IV

25 listopada 2024

Harmonogram IŚR gr. III

30 października 2024

Harmonogram Indywidualne Pośrednictwo Pracy gr.II

18 lipca 2024

Harmonogram Indywidualne Pośrednictwo Pracy gr. I

10 lipca 2024

Harmonogram Szkolenie zawodowe gr II – „Obsługa Klienta z elementami dbania o czystość z wykorzystaniem Gospodarki Obiegu Zamkniętego”

Harmonogram Szkolenie zawodowe gr I – „Pracownik fizyczny w pracach prostych z elementami Gospodarki Obiegu Zamkniętego”

Harmonogram Grupowe treningi kompetencji społecznych gr. II

Harmonogram Grupowe treningi kompetencji społecznych gr. I

Harmonogram Poradnictwo prawne gr.II – dodatkowe spotkanie

Harmonogram Poradnictwo prawne gr.II – 2 sp.

Harmonogram Poradnictwo prawne gr.I – 2 sp.

Harmonogram Poradnictwo psychologiczne gr.II – 3 sp.

Harmonogram Poradnictwo psychologiczne gr. I – 3 sp.

18 czerwca 2024

Harmonogram Poradnictwo prawne gr I – 1 sp pdf 191KB

Harmonogram Poradnictwo prawne gr II – 1 sp pdf 188KB

Harmonogram Poradnictwo jobcoaching gr I – 1 i 2 sp. pdf 218KB

Harmonogram Poradnictwo jobcoaching gr I 3 i 4 sp.

Harmonogram Poradnictwo psychologiczne gr I – 1 i 2 sp. pdf 213KB

Harmonogram Poradnictwo jobcoaching gr II – 1 i 2 sp. pdf 195KB

Harmonogram Poradnictwo jobcoaching gr II 3 i 4 sp.

Harmonogram Poradnictwo psychologiczne gr II – 1 i 2 sp. pdf 207KB

Harmonogram Poradnictwo psychologiczne gr II – 1 i 2 sp. pdf 189KB

28 maja 2024

Harmonogram IŚR gr I pdf 215KB

21 maja 2024

Harmonogram IŚR gr II pdf 205KB

21 maja 2024

 

 

Aktualności

Informacja o naborze

TURA I UP

TURA II UP

21 maja 2024

Miło nam poinformować, że 27 marca podpisaliśmy z Wojewódzkim Urzędem Pracy Umowę o dofinansowanie naszego projektu.

10 kwietnia 2024

 

 

Przetargi

Przetargi w ramach projektu.

Przetarg 1/8.1L/2024

30 kwietnia 2024

Przetarg 2/8.1L/2024

30 kwietnia 2024

Skip to content