Loga funduszy europejskich

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym projekcie „Równe szanse!”

nr FELU.08.01-IP.02-0047/23

про проектвербуваннядокументиграфікновинитендери

#європейськікошти

Projekt Równe szanse!

про проект 

Projekt „Równe szanse” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 8.1 aktywizacja społeczna i zawodowa

nr FELU.08.01-IP.02-0047/23

Вартість проекту: 2 087 821, 58 zł

Фінансування з ЄС: 1 774 648, 34 zł

Okres realizacji: luty 2024 – maj 2025

 

Для кого:

  • osoby pełnoletnie
  • bez zatrudnienia
  • zamieszkujące na obszarze województwa lubelskiego
  • agrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
  • wykluczone społecznie

Мета проекту:

Celem projektu jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia i aktywnego udziału w życiu społeczno – zawodowym osób, zamieszkujących (w rozumieniu Kodeksu cywilnego) województwo lubelskie, poprzez objęcie ich zindywidualizowanym i kompleksowym wsparciem z wykorzystaniem instrumentów aktywizacji społecznej i zawodowej.

 

Основні напрямки діяльності:

1. Diagnoza sytuacji problemowej i opracowanie Indywidualnych Ścieżek Reintegracji.
W toku indywidualnych spotkań doradca zawodowy zidentyfikuje indywidualne potrzeby każdego Uczestnika i Uczestniczki w zakresach:

  • sytuacji społeczno-zawodowej
  • deficytów i predyspozycji

Na podstawie diagnozy zostaną opracowane Indywidualne Ścieżki Reintegracji. W oparciu o nie realizowany będzie proces wsparcia dla poszczególnych Uczestników i Uczestniczek projektu.

Wsparcie w wymiarze 4h na osobę.

 

2. Grupowe treningi kompetencji społecznych

Każdy Uczestnik i Uczestniczka wezmą udział w 3 z 4 grupowych treningów w zakresach:

  • komunikacji interpersonalnej
  • autoprezentacji
  • asertywności
  • radzenia sobie ze stresem

Treningi prowadzą do nabycia kompetencji.

Wsparcie przewidziano w wymiarze 24h dydaktyczne na osobę.

 

3. Indywidualne poradnictwo zawodowe, prawne i psychologiczne

Wsparcie zawodowe ma na celu:

  • pomoc w rozwiązaniu bieżących trudności w sferze zawodowej,
  • pracy nad zamianą postawy z biernej na aktywną.

Wsparcie w wymiarze 8h na osobę.

 

Психологічна підтримка wspomoże Uczestników i Uczestniczki w pracy nad:

  • przełamaniem barier mentalnych
  • wzmocnieniem samooceny i motywacji
  • poznaniem technik radzenia sobie z lękiem i stresem
  • poznaniem i wykorzystaniem swoich predyspozycji i potencjału.

Wsparcie w wymiarze 5h na osobę.

 

Wsparcie prawnewyposaży Uczestników i Uczestniczki w wiedzę dotyczącą:

  • rodzajów ryzyka socjalnego i możliwych form pomocy
  • prawa rodzinnego
  • prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych
  • sporządzania pism urzędowych
  • przeciwdziałania przemocy domowej

 Wsparcie w wymiarze 4h na osobę.

 

4. Szkolenia zawodowe

  • indywidualne lub grupowe
  • zgodne z potrzebami i możliwościami każdego Uczestnika i Uczestniczki
  • wskazane w oparciu o Indywidualne Ścieżki Reintegracji
  • zakończone uzyskaniem kwalifikacje lub kompetencji potwierdzonych certyfikatami lub zaświadczeniami.

Wsparcie przewidziano w wymiarze 110h dydaktycznych.

 

5. Staże zawodowe

  • spójne z tematyką odbytych szkoleń
  • opracowane indywidualnie zgodnie z uwzględnieniem potrzeb, potencjału oraz kwalifikacji stażysty
  • zgodne z Polskimi Ramami Jakości Praktyk i Staży

Wsparcie przewidziano dla 72 Uczestników/Uczestniczek, w wymiarze 40h tygodniowo / 8h dziennie na osobę. Dla osób z ON 35h tygodniowo/ 7h dziennie.

 

6. Indywidualne pośrednictwo pracy.

Pośrednik pracy będzie wspierał Uczestników i Uczestniczki w:

  • poruszaniu się po rynku pracy
  • poszukiwaniu ofert pracy
  • przygotowaniu i weryfikacji dokumentów aplikacyjnych
  • przygotowaniu do udziału w rekrutacjach i rozmowach kwalifikacyjnych

Wsparcie w wymiarze 5h na osobę.

 

Додаткові супроводжуючі підтримки

Залежно від потреб та виду діяльності, Учасникам та Учасницям надається:

  • навчальне стипендіум
  • стажувальне стипендіум
  • медичні огляди
  • навчальні матеріали
  • харчування
  • страхування на період стажування (НС)
  • компенсація витрат на проїзд (за умови виконання певних умов)
  • zwrot kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7 lub osobą zależną (po spełnieniu określonych warunków)

 

Ефекти проєкту

  1. Pomoc dostosowana do indywidualnych potrzeb każdego Uczestnika i Uczestniczki w obszarach aktywizacji zawodowej i społecznej.
  2. Rozbudzenie aktywności i samodzielności w kontaktach społeczno-zawodowych, co jest kluczowe przy poszukiwaniu zatrudnienia oraz w miejscu pracy.
  3. Nabycie umiejętności określania własnych mocnych stron i korzystnej prezentacji własnej osoby, co wspomoże Uczestników/Uczestniczki w procesach rekrutacji.
  4. Wzmocnienie postaw proaktywnych u Uczestników i Uczestniczek projektu.
  5. Nabycie umiejętności przydatnych w życiu społecznym i zawodowym, takich jak: radzenie sobie ze stresem i lękiem, rozpoznanie i efektywne wykorzystanie swoich predyspozycji i potencjału.
  6. Nabycie wiedzy dotyczącej prawnych aspektów życia zawodowego i społecznego, co wesprze Uczestników i Uczestniczki w rozwiązywaniu problemów determinujących ich wykluczenie.
  7. Uzyskanie kwalifikacji i kompetencji pożądanych na regionalnym rynku pracy.
  8. Набуття або удосконалення професійного досвіду.
  9. Pomoc w niwelowaniu barier równościowych na każdym etapie udzielanego wsparcia.

 

 

Принципи рівності 

Наш проект ми реалізуємо, дотримуючись принципів рівності: принципу рівності шансів жінок і чоловіків, а також принципу рівності шансів і недискримінації, в тому числі осіб з інвалідністю. 

У проекті ми дотримуємося стандартів доступності для політики співпраці 2021-2027, що стосуються таких сфер як: навчання, інформація та промоція, транспорт, цифровізація і архітектура.

Метою стандартів є забезпечення особам з інвалідністю доступу до проекту на рівних умовах з особами без інвалідності в рамках європейських фондів.

 

W ramach działań z zakresu równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności projektu dla osób z niepełnosprawnościami:

  • для комунікації з Вами ми використовуємо різні комунікаційні канали, такі як телефон, електронна пошта, соціальні мережі, особисті зустрічі;
  • у нашій анкеті ми питаємо Вас про спеціальні потреби. У проекті ми передбачили можливість впровадження раціональних покращень, які дозволять Вам брати участь у нашому проекті та забезпечать комфорт участі;
  • наш вебсайт проекту та документація для завантаження створені з урахуванням доступності для осіб з інвалідністю;
  • у процесі рекрутації ми надаємо перевагу участі осіб з інвалідністю;
  • використовуємо просту та зрозумілу мову;
  • “офіс проекту та локації, де ми реалізуємо проект, не мають архітектурних бар'єрів; Перед офісом проекту є позначене місце для паркування для людей з обмеженими можливостями. Будівля обладнана під’їздом для інвалідних візків. Ширина вхідних дверей пристосована для людей, що рухаються на візку. Туалет пристосований для ОН.

 

У рамках дій з рівності шансів жінок і чоловіків:

  • ми використовуємо гендерно чутливу мову;
  • дії та матеріали, які ми передаємо Вам у рамках проекту, вільні від обмежень, що випливають зі стереотипів статі;
  • ми надаємо перевагу участі жінок у проекті;
  • ми компенсуємо витрати на догляд за дитиною або залежною особою, яка потребує підтримки в повсякденному житті;
  • графік занять складаємо таким чином, щоб він дозволяв Вам поєднувати обов'язки, пов'язані з участю в проекті, з сімейними, професійними або реабілітаційними обов'язками. 
  • stosujemy równościowe zarządzanie projektem

 

Прочитайте документи щодо принципів рівності

 

 

вербування 

 

Будь ласка, зв'яжіться з нами:
Tel.: +48 570 680 318; +48 12 427 28 39,
E-mail: rekrutacja@norton.edu.pl
Проектний офіс: вул. Konwiktorska 10b, 21-400 Łuków

 

Набір персоналу на проект 

Коли

I tura – maj 2024

II tura – lipiec 2024

III tura – wrzesień 2024

 

Які критерії необхідно виконати, щоб стати Учасником/Учасницею

  • ukończony 18 rok życia
  • miejsce zamieszkania na obszarze województwa lubelskiego
  • status osoby wykluczonej bądź zagrożonej wykluczeniem społecznym, lub zagrożonej ubóstwem
  • brak jednoczesnego uczestnictwa w innym projekcie dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)

Jakie osoby premiujemy dodatkowo

  • bierne zawodowo +10 pkt
  • wielokrotnie wykluczone +10 pkt
  •  z niepełnosprawnością w stopniu znacznym lub umiarkowanym +10 pkt
  • z niepełnosprawnością w stopniu lekkim +5 pkt
  •  korzystające z pomocy żywnościowej +5 pkt
  •  zamieszkujące na obszarach wykluczonych komunikacyjnie lub objętych gminnym programem rewitalizacji +5
  • opuszczające placówkę opieki instytucjonalnej +5 pkt
  • opuszczające w ciągu ostatnich 12 miesięcy jednostkę penitencjarną +5 pkt
  • kobiety +5 pkt
  • z wykształceniem najwyżej średnim +5 pkt

Що потрібно зробити, щоб стати учасником

  1. Завантажити Реєстраційний формуляр та додатки розміщені нижче або отримати безпосередньо в офісі проєкту.
  2. Wypełnij je, prześlij na adres biura projektu ul. Konwiktorska 10b, 21-400 Łuków, lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@norton.edu.pl
  3. Skompletuj wszystkie wymagane zaświadczenia i dokumenty i dostarcz je na adres biura projektu, lub prześlij pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@norton.edu.pl
  4. Po pozytywnej weryfikacji i podliczeniu punktacji zostaniesz wpisany na listę Uczestników i Uczestniczek lub listę rezerwową.
  5. O decyzji zostaniesz powiadomiony pocztą elektroniczną bądź telefonicznie. Dodatkowo listę zakwalifikowanych Uczestników i Uczestniczek znajdziesz poniżej w Aktualnościach.

 

 

документи 

Deklaracja dostępności

Документи про прийом на роботу

Regulamin rekrutacji pdf 347

Formularz rekrutacyjny pdf 185KB

Załącznik nr 1 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 99KB

Załącznik nr 2 do Formularza Rekrutacyjnegom pdf 107KB

Załącznik nr 3 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 120KB

Załącznik nr 4 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 99KB

Załącznik nr 5 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 101KB

Załącznik nr 6 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 99KB

Załącznik nr 7 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 100KB

Załącznik nr 8 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 102KB

Załącznik nr 9 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 111KB

Załącznik nr 10 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 99KB

Załącznik nr 11 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 110KB

Załącznik nr 12 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 111KB

Załącznik nr 13 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 101KB

Załącznik nr 14 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 148KB

Załącznik nr 15 do Formularza Rekrutacyjnego pdf 97KB

Ankieta potrzeb pdf 110KB

Umowa z Uczestnikiem projektu pdf 194KB

 

Шаблони документів

Wniosek o zwrot kosztów opieki pdf 128KB

Oświadczenie o korzystaniu z prywatnego samochodu pdf 95KB

Rachunek do opieki pdf 56KB

Umowa zlecenia (opieka nad osobą zależną) pdf 57KB

Wniosek o zwrot kosztów dojazdu pdf 145KB

 

 

графік

Harmonogram IŚR gr. VI

Harmonogram IŚR gr. V

4 grudnia 2024

Harmonogram – poradnictwo psychologiczne gr. III

2 grudnia 2024

Harmonogram IŚR gr. IV

25 listopada 2024

Harmonogram IŚR gr. III

30 października 2024

Harmonogram Indywidualne Pośrednictwo Pracy gr.II

18 lipca 2024

Harmonogram Indywidualne Pośrednictwo Pracy gr. I

10 lipca 2024

Harmonogram Szkolenie zawodowe gr II – „Obsługa Klienta z elementami dbania o czystość z wykorzystaniem Gospodarki Obiegu Zamkniętego”

Harmonogram Szkolenie zawodowe gr I – „Pracownik fizyczny w pracach prostych z elementami Gospodarki Obiegu Zamkniętego”

Harmonogram Grupowe treningi kompetencji społecznych gr. II

Harmonogram Grupowe treningi kompetencji społecznych gr. I

Harmonogram Poradnictwo prawne gr.II – dodatkowe spotkanie

Harmonogram Poradnictwo prawne gr.II – 2 sp.

Harmonogram Poradnictwo prawne gr.I – 2 sp.

Harmonogram Poradnictwo psychologiczne gr.II – 3 sp.

Harmonogram Poradnictwo psychologiczne gr. I – 3 sp.

18 czerwca 2024

Harmonogram Poradnictwo prawne gr I – 1 sp pdf 191KB

Harmonogram Poradnictwo prawne gr II – 1 sp pdf 188KB

Harmonogram Poradnictwo jobcoaching gr I – 1 i 2 sp. pdf 218KB

Harmonogram Poradnictwo jobcoaching gr I 3 i 4 sp.

Harmonogram Poradnictwo psychologiczne gr I – 1 i 2 sp. pdf 213KB

Harmonogram Poradnictwo jobcoaching gr II – 1 i 2 sp. pdf 195KB

Harmonogram Poradnictwo jobcoaching gr II 3 i 4 sp.

Harmonogram Poradnictwo psychologiczne gr II – 1 i 2 sp. pdf 207KB

Harmonogram Poradnictwo psychologiczne gr II – 1 i 2 sp. pdf 189KB

28 maja 2024

Harmonogram IŚR gr I pdf 215KB

21 maja 2024

Harmonogram IŚR gr II pdf 205KB

21 maja 2024

 

 

новини

Informacja o naborze

21 maja 2024

Miło nam poinformować, że 27 marca podpisaliśmy z Wojewódzkim Urzędem Pracy Umowę o dofinansowanie naszego projektu.

10 kwietnia 2024

 

 

тендери

Przetargi w ramach projektu.

Przetarg 1/8.1L/2024

30 kwietnia 2024

Przetarg 2/8.1L/2024

30 kwietnia 2024

Перейти до вмісту