Miło nam poinformować o rozpoczętym naborze do 2 edycji projektu RAZEM możemy więcej!
Rekrutacja jest podzielona na 5 etapów:
1.VII – IX 2020 – 20 Uczestników
2. X – XII 2020 – 30 Uczestników
3. I – III 2021 – 30 Uczestników
4. IV – VI 2021 – 30 Uczestników
5. VII – IX 2021 – 30 Uczestników
Jakie kryteria trzeba spełnić aby zostać Uczestnikiem?
- wiek powyżej 30. roku życia
- zamieszkanie na terenie objętym projektem
- nieuczestniczenie w tym samym czasie w innym projekcie oferującym formy wsparcia tego samego rodzaju.
Jakie kryteria premiujemy dodatkowo?
- osoby z niepełnosprawnościami
- osoby długotrwale bezrobotne
- osoby bezrobotne
- kobiety sprawujące opiekę nad dzieckiem/osobą zależną
- osoby z wykształceniem max. Gimnazjalnym
- osoby w wieku 50 +
- osoby zamieszkałe na terenie Tarnowa, Brzeska i Gorlic
Co trzeba zrobić aby zostać Uczestnikiem?
- sprawdź czy spełniasz kryteria.
- pobierz dokumenty rekrutacyjne ze strony lub bezpośrednio na spotkaniu rekrutacyjnym
- wypełnij je i dostarcz do Biura Projektu na adres: ul. Nowy Świat 39/1, 33-100 Tarnów, pocztą elektroniczną na adres:
apnatalia100@gmail.com; rekrutacja.razem@norton.edu.pl; lub bezpośrednio na spotkanie rekrutacyjne - po pozytywnej weryfikacji i podliczeniu punktów zostaniesz wpisany na Listę Uczestników bądź Listę rezerwową
- o decyzji zostaniesz powiadomiony pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
Informacje o miejscach i terminach rekrutacji pod nr tel: 795 993 744; 795 990 44; 502 318 985 oraz na plakatach informacyjnych w miejscach użyteczności publicznej na terenie objętym projektem.
Lista dokumentów wymaganych podczas zapisów: