Zapraszamy do udziału w bezpłatnym projekcie „Re: start zawodowy!”
nr FEPK.07.04-IP.01-0027/23
#європейськікошти
про проектвербуваннядокументиграфікновинитендери
про проект
Projekt „Re: start zawodowy!” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie FEPK.07.04 Poprawa sytuacji na rynku pracy osób ubogich pracujących oraz odchodzących z rolnictwa w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.
nr FEPK.07.04-IP.01-0027/23
#європейськікошти
Вартість проекту: 878 653,10 PLN
Фінансування з ЄС: 746 855,13 PLN
Okres realizacji: luty 2024- maj 2025
Для кого:
- Osoby pełnoletnie
- Osoby pracujące lub uczące się lub mieszkające na terenie województwa podkarpackiego
- Osoby zatrudnione na umowie krótkoterminowej lub cywilnoprawnej lub osoby ubogie pracujące oraz odchodzące z rolnictwa;
- Osoby nieotrzymująca jednocześnie wsparcia w innym projekcie dofinansowywanym ze środków EFS+;
Мета проекту:
Cel: poprawa sytuacji na rynku pracy osób pełnoletnich zatrudnionych na podstawie umów krótkoterminowych, cywilnoprawnych, osób ubogich pracujących oraz odchodzących z rolnictwa, które uczą się, pracują lub zamieszkują (w rozumieniu przepisów KC) na obszarze województwa podkarpackiego, poprzez objęcie ich zindywidualizowanym wsparciem.
Основні напрямки діяльності:
1. Identyfikacja potrzeb Uczestników/Uczestniczek oraz opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD)
- Indywidulane spotkania z doradcą zawodowym, który zidentyfikuje potrzeby każdego Uczestnika i Uczestniczki w zakresach potrzeb szkoleniowych oraz możliwości doskonalenia zawodowego.
- Opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD), określającego zakres wsparcia w projekcie.
- IPD uzgodniony z Każdym Uczestnikiem i Uczestniczką może być na ich wniosek modyfikowany.
- Realizowane w 7 turach.
- W wymiarze 3 godziny na osobę.
2. Szkolenia
- Dla wszystkich Uczestników i Uczestniczek
- Prowadzące do nabycia kompetencji lub kwalifikacji zawodowych
- Wskazane w oparciu o Indywidualny Plan Działania
- Zgodne z zapotrzebowaniem regionalnego rynku pracy
- Kończące się egzaminem zewnętrznym oraz wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie kwalifikacji lub kompetencji.
- W wymiarze 90 godzin dydaktycznych (45 min.) na osobę.
3. Grupowe poradnictwo zawodowe
- Dla 36 Uczestników/Uczestniczek w ramach 4 grup
- Realizowane w formie spotkań grupowych lub warsztatów.
- Celem jest pomoc w planowaniu rozwoju kariery zawodowe.
- W wymiarze 6 godzin poradnictwa na grupę.
Додаткові супроводжуючі підтримки
Залежно від потреб та виду діяльності, Учасникам та Учасницям надається::
- навчальне стипендіум
- навчальні матеріали
- компенсація витрат на проїзд (за умови виконання певних умов)
- zwrot kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7 lub osobą zależną (po spełnieniu określonych warunków)
Ефекти проєкту
- Uzyskanie wsparcia dostosowanego do indywidualnych potrzeb i predyspozycji każdego Uczestnika i Uczestniczki w obszarach aktywizacji zawodowej.
- Rozbudzenie aktywności i samodzielności co jest kluczowe przy poszukiwaniu zatrudnienia.
- Uzyskanie kwalifikacji i kompetencji pożądanych na regionalnym rynku pracy, potwierdzone certyfikatem rozpoznawalnym i uznawanym w danym środowisku, sektorze czy branży.
- Uzyskanie pomocy w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, co poprawi sytuację Uczestników i Uczestniczek na zmieniającym się rynku pracy.
- Wsparcie osób odchodzących z rolnictwa, co zwiększy ich możliwości znalezienia pracy w sektorach pozarolniczych.
- Zapewnienie Uczestnikom i Uczestniczkom większego dostępu do trwałego zatrudnienia.
- Przyczynienie się do niwelowania dyskryminacji oraz barier równościowych na każdym etapie realizacji projektu.
Принципи рівності
Наш проект ми реалізуємо, дотримуючись принципів рівності: принципу рівності шансів жінок і чоловіків, а також принципу рівності шансів і недискримінації, в тому числі осіб з інвалідністю.
У проекті ми дотримуємося стандартів доступності для політики співпраці 2021-2027, що стосуються таких сфер як: навчання, інформація та промоція, транспорт, цифровізація і архітектура.
Метою стандартів є забезпечення особам з інвалідністю доступу до проекту на рівних умовах з особами без інвалідності в рамках європейських фондів.
W ramach działań z zakresu równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności projektu dla osób z niepełnosprawnościami:
- для комунікації з Вами ми використовуємо різні комунікаційні канали, такі як телефон, електронна пошта, соціальні мережі, особисті зустрічі;
- у нашій анкеті ми питаємо Вас про спеціальні потреби. У проекті ми передбачили можливість впровадження раціональних покращень, які дозволять Вам брати участь у нашому проекті та забезпечать комфорт участі;
- наш вебсайт проекту та документація для завантаження створені з урахуванням доступності для осіб з інвалідністю;
- nasze działania w ramach projektu nakierowane są na zwalczanie dyskryminacji w sferze kształcenia;
- у процесі рекрутації ми надаємо перевагу участі осіб з інвалідністю;
- використовуємо просту та зрозумілу мову;
- biuro projektu zlokalizowane jest w budynku szkoły spełniającej kryteria dostępności.
У рамках дій з рівності шансів жінок і чоловіків:
- ми використовуємо гендерно чутливу мову;
- дії та зміст, передані Вам в рамках проєкту, вільні від обмежень, що виникають із гендерних стереотипів;
- ми надаємо перевагу участі жінок у проекті;
- ми компенсуємо витрати на догляд за дитиною або залежною особою, яка потребує підтримки в повсякденному житті;
- графік занять складаємо таким чином, щоб він дозволяв Вам поєднувати обов'язки, пов'язані з участю в проекті, з сімейними, професійними або реабілітаційними обов'язками.
- stosujemy równościowe zarządzanie projektem.
Zapoznaj się z dokumentami dotyczącymi zasad równościowych
- Рекомендації щодо впровадження принципів рівності за кошти ЄС на 2021-2027 роки
- Права людини в Європейському Союзі та Хартія основних прав ЄС
- Конвенція про права людей з інвалідністю
- Закон про забезпечення доступності для людей з особливими потребами
вербування
Будь ласка, зв'яжіться з нами:
Tel.: +48 570 680 318; +48 12 427 28 39,
E-mail: rekrutacja@norton.edu.pl
Biuro projektu:
ul. Towarowa 29
38-200 Jasło
Набір персоналу на проект
Коли
I tura – maj 2024
II tura – lipiec 2024
III tura – wrzesień 2024
IV tura – listopad 2024
V tura – styczeń 2025
VI tura – marzec 2025
VII tura – maj 2025
Які критерії необхідно виконати, щоб стати Учасником/Учасницею
- ukończony 18 rok życia
- praca, nauka lub miejsce zamieszkania na obszarze województwa podkarpackiego
- status osoby zatrudnionej na umowie krótkoterminowej lub cywilnoprawnej/ status osoby ubogiej pracującej/ odchodzącej z rolnictwa
- brak jednoczesnego uczestnictwa w innym projekcie dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)
Jakie osoby premiujemy dodatkowo
- kobiety + 15 pkt
- pracujące zamieszkujące wg Kodeksu cywilnego:
– miasta średnie tracące funkcje społeczno-gospodarcze + 20pkt
– obszar objęty Programem Strategicznym Rozwoju Bieszczad, Programem dla Rozwoju Roztocza i Inicjatywą Czwórmiasto + 20 pkt - z niepełnosprawnością + 8 pkt
- w wieku 55 lat i więcej + 5 pkt
Що потрібно зробити, щоб стати учасником
- Завантажити Реєстраційний формуляр та додатки розміщені нижче або отримати безпосередньо в офісі проєкту.
- Wypełnij je, prześlij na adres biura projektu: Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Kościuszki, 36-100 Kolbuszowa, lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@norton.edu.pl
- Skompletuj wszystkie wymagane zaświadczenia i dokumenty i dostarcz je na adres biura projektu, lub prześlij pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@norton.edu.pl
- Po pozytywnej weryfikacji i podliczeniu punktacji zostaniesz wpisany na listę Uczestników i Uczestniczek lub listę rezerwową.
- O decyzji zostaniesz powiadomiony pocztą elektroniczną bądź telefonicznie. Dodatkowo listę zakwalifikowanych Uczestników i Uczestniczek znajdziesz poniżej w Aktualnościach.
документи
deklaracja dostępności Projekt REstart zawodowy
Документи про прийом на роботу
Regulamin rekrutacji pdf 302KB
Formularz rekrutacyjny pdf 236KB
Załącznik nr 1 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 103KB
Załącznik nr 2 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 104KB
Załącznik nr 3 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 143KB
Załącznik nr 4 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 109KB
Załącznik nr 5 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 127KB
Załącznik nr 6 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 132KB
Załącznik nr 7 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 105KB
Załącznik nr 8 do formularza rekrutacyjnego Klauzula Rz pdf 153KB
Załącznik nr 9 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 99KB
Umowa uczestnictwa w projekcie pdf 196KB
Шаблони документів
Oświadczenie o korzystaniu z prywatnego samochodu pdf 100KB
Umowa zlecenia (opieka nad osobą zależną) pdf 58KB
wniosek o zwrot kosztów opieki pdf 132KB
Wniosek o zwrot kosztów dojazdu pdf 147KB
розклад
Графіки форм підтримки, що реалізуються в рамках проекту
2 grudnia 2024
Harmonogram – szkolenie zawodowe – Koparko ładowarki
20 listopada 2024
Harmonogram – szkolenie zawodowe – Kelner
30 października 2024
21 października 2024
Harmonogram – Szkolenie zawodowe- Koparko-ładowarki
16 września 2024
9 września 2024
Harmonogram- Szkolenie zawodowe – Fryzjerka
13 sierpnia 2024
01 sierpnia 2024
16 lipca 2024
Harmonogram Szkolenia gr. II – „Pracownik gospodarczy”
10 lipca 2024
Harmonogram Grupowe Poradnictwo Zawodowe gr.I
Harmonogram Grupowe Poradnictwo Zawodowe gr. II
03 lipca 2024
27 czerwca 2024
новини
Новини в рамках проекту.
Інформація про прийом на роботу.
25 czerwca 2024
тендери
Тендери по проекту