Loga funduszy europejskich

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym projekcie „Re: start zawodowy!”

nr FEPK.07.04-IP.01-0027/23

#європейськікошти

про проектвербуваннядокументиграфікновинитендери

RE:START zawodowy!

про проект

Projekt „Re: start zawodowy!” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie FEPK.07.04 Poprawa sytuacji na rynku pracy osób ubogich pracujących oraz odchodzących z rolnictwa w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

 nr FEPK.07.04-IP.01-0027/23

#європейськікошти

Вартість проекту: 878 653,10 PLN

Фінансування з ЄС: 746 855,13 PLN

Okres realizacji: luty 2024- maj 2025

 

Для кого:

  • Osoby pełnoletnie
  • Osoby pracujące lub uczące się lub mieszkające na terenie województwa podkarpackiego
  • Osoby zatrudnione na umowie krótkoterminowej lub cywilnoprawnej lub osoby ubogie pracujące oraz odchodzące z rolnictwa;
  • Osoby nieotrzymująca jednocześnie wsparcia w innym projekcie dofinansowywanym ze środków EFS+;

 

Мета проекту:

Cel: poprawa sytuacji na rynku pracy osób pełnoletnich zatrudnionych na podstawie umów krótkoterminowych, cywilnoprawnych, osób ubogich pracujących oraz odchodzących z rolnictwa, które uczą się, pracują lub zamieszkują (w rozumieniu przepisów KC) na obszarze województwa podkarpackiego, poprzez objęcie ich zindywidualizowanym wsparciem.

 

 Основні напрямки діяльності:

1. Identyfikacja potrzeb Uczestników/Uczestniczek oraz opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD)

  • Indywidulane spotkania z doradcą zawodowym, który zidentyfikuje potrzeby każdego Uczestnika i Uczestniczki w zakresach potrzeb szkoleniowych oraz możliwości doskonalenia zawodowego.
  • Opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD), określającego zakres wsparcia w projekcie.
  • IPD uzgodniony z Każdym Uczestnikiem i Uczestniczką może być na ich wniosek modyfikowany.
  • Realizowane w 7 turach.
  • W wymiarze 3 godziny na osobę.

 

2. Szkolenia

  • Dla wszystkich Uczestników i Uczestniczek
  • Prowadzące do nabycia kompetencji lub kwalifikacji zawodowych
  • Wskazane w oparciu o Indywidualny Plan Działania
  • Zgodne z zapotrzebowaniem regionalnego rynku pracy
  • Kończące się egzaminem zewnętrznym oraz wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie kwalifikacji lub kompetencji.
  • W wymiarze 90 godzin dydaktycznych (45 min.) na osobę.

 

3. Grupowe poradnictwo zawodowe

  • Dla 36 Uczestników/Uczestniczek w ramach 4 grup
  • Realizowane w formie spotkań grupowych lub warsztatów.
  • Celem jest pomoc w planowaniu rozwoju kariery zawodowe.
  • W wymiarze 6 godzin poradnictwa na grupę.

 

Додаткові супроводжуючі підтримки

Залежно від потреб та виду діяльності, Учасникам та Учасницям надається::

  • навчальне стипендіум
  • навчальні матеріали
  • компенсація витрат на проїзд (за умови виконання певних умов)
  • zwrot kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7 lub osobą zależną (po spełnieniu określonych warunków)

 

Ефекти проєкту 

  1. Uzyskanie wsparcia dostosowanego do indywidualnych potrzeb i predyspozycji każdego Uczestnika i Uczestniczki w obszarach aktywizacji zawodowej.
  2. Rozbudzenie aktywności i samodzielności co jest kluczowe przy poszukiwaniu zatrudnienia.
  3. Uzyskanie kwalifikacji i kompetencji pożądanych na regionalnym rynku pracy, potwierdzone certyfikatem rozpoznawalnym i uznawanym w danym środowisku, sektorze czy branży.
  4. Uzyskanie pomocy w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, co poprawi sytuację Uczestników i Uczestniczek na zmieniającym się rynku pracy.
  5. Wsparcie osób odchodzących z rolnictwa, co zwiększy ich możliwości znalezienia pracy w sektorach pozarolniczych.
  6. Zapewnienie Uczestnikom i Uczestniczkom większego dostępu do trwałego zatrudnienia.
  7. Przyczynienie się do niwelowania dyskryminacji oraz barier równościowych na każdym etapie realizacji projektu.

 

Принципи рівності

Наш проект ми реалізуємо, дотримуючись принципів рівності: принципу рівності шансів жінок і чоловіків, а також принципу рівності шансів і недискримінації, в тому числі осіб з інвалідністю.

 

У проекті ми дотримуємося стандартів доступності для політики співпраці 2021-2027, що стосуються таких сфер як: навчання, інформація та промоція, транспорт, цифровізація і архітектура.

Метою стандартів є забезпечення особам з інвалідністю доступу до проекту на рівних умовах з особами без інвалідності в рамках європейських фондів.

 

W ramach działań z zakresu równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności projektu dla osób z niepełnosprawnościami:

  • для комунікації з Вами ми використовуємо різні комунікаційні канали, такі як телефон, електронна пошта, соціальні мережі, особисті зустрічі;
  • у нашій анкеті ми питаємо Вас про спеціальні потреби. У проекті ми передбачили можливість впровадження раціональних покращень, які дозволять Вам брати участь у нашому проекті та забезпечать комфорт участі;
  • наш вебсайт проекту та документація для завантаження створені з урахуванням доступності для осіб з інвалідністю;
  • nasze działania w ramach projektu nakierowane są na zwalczanie dyskryminacji w sferze kształcenia;
  • у процесі рекрутації ми надаємо перевагу участі осіб з інвалідністю;
  • використовуємо просту та зрозумілу мову;
  • biuro projektu zlokalizowane jest w budynku szkoły spełniającej kryteria dostępności.

 

У рамках дій з рівності шансів жінок і чоловіків:

  • ми використовуємо гендерно чутливу мову;
  • дії та зміст, передані Вам в рамках проєкту, вільні від обмежень, що виникають із гендерних стереотипів;
  • ми надаємо перевагу участі жінок у проекті;
  • ми компенсуємо витрати на догляд за дитиною або залежною особою, яка потребує підтримки в повсякденному житті;
  • графік занять складаємо таким чином, щоб він дозволяв Вам поєднувати обов'язки, пов'язані з участю в проекті, з сімейними, професійними або реабілітаційними обов'язками.
  • stosujemy równościowe zarządzanie projektem.

 

Zapoznaj się z dokumentami dotyczącymi zasad równościowych

 

 

 

вербування

Будь ласка, зв'яжіться з нами:
Tel.: +48 570 680 318; +48 12 427 28 39,
E-mail: rekrutacja@norton.edu.pl

Biuro projektu:
ul. Towarowa 29
38-200 Jasło

 

Набір персоналу на проект

 

Коли

I tura – maj 2024

II tura – lipiec 2024

III tura – wrzesień 2024

IV tura – listopad 2024

V tura – styczeń 2025

VI tura – marzec 2025

VII tura – maj 2025

 

Які критерії необхідно виконати, щоб стати Учасником/Учасницею  

  • ukończony 18 rok życia
  • praca, nauka lub miejsce zamieszkania na obszarze województwa podkarpackiego
  • status osoby zatrudnionej na umowie krótkoterminowej lub cywilnoprawnej/ status osoby ubogiej pracującej/ odchodzącej z rolnictwa
  • brak jednoczesnego uczestnictwa w innym projekcie dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)

 

 Jakie osoby premiujemy dodatkowo 

  • kobiety + 15 pkt
  • pracujące zamieszkujące wg Kodeksu cywilnego:
    – miasta średnie tracące funkcje społeczno-gospodarcze + 20pkt
    – obszar objęty Programem Strategicznym Rozwoju Bieszczad, Programem dla Rozwoju Roztocza i Inicjatywą Czwórmiasto + 20 pkt
  • z niepełnosprawnością + 8 pkt
  • w wieku 55 lat i więcej  + 5 pkt

 

Що потрібно зробити, щоб стати учасником 

  1. Завантажити Реєстраційний формуляр та додатки розміщені нижче або отримати безпосередньо в офісі проєкту.
  2. Wypełnij je, prześlij na adres biura projektu: Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Kościuszki, 36-100 Kolbuszowa, lub pocztą elektroniczną na adres:  rekrutacja@norton.edu.pl
  3. Skompletuj wszystkie wymagane zaświadczenia i dokumenty i dostarcz je na adres biura projektu, lub prześlij pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@norton.edu.pl
  4. Po pozytywnej weryfikacji i podliczeniu punktacji zostaniesz wpisany na listę Uczestników i Uczestniczek lub listę rezerwową.
  5. O decyzji zostaniesz powiadomiony pocztą elektroniczną bądź telefonicznie. Dodatkowo listę zakwalifikowanych Uczestników i Uczestniczek znajdziesz poniżej w Aktualnościach.

 

 

 

документи

deklaracja dostępności Projekt REstart zawodowy

Документи про прийом на роботу

Regulamin rekrutacji pdf 302KB

Formularz rekrutacyjny pdf 236KB

Ankieta potrzeb pdf 136KB

Załącznik nr 1 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 103KB

Załącznik nr 2 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 104KB

Załącznik nr 3 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 143KB

Załącznik nr 4 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 109KB

Załącznik nr 5 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 127KB

Załącznik nr 6 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 132KB

Załącznik nr 7 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 105KB

Załącznik nr 8 do formularza rekrutacyjnego Klauzula Rz pdf 153KB

Załącznik nr 9 do formularza rekrutacyjnego Rzeszów pdf 99KB

Umowa uczestnictwa w projekcie pdf 196KB

Шаблони документів

Rachunek do opieki pdf 53KB

Oświadczenie o korzystaniu z prywatnego samochodu pdf 100KB

Umowa zlecenia (opieka nad osobą zależną) pdf 58KB

wniosek o zwrot kosztów opieki pdf 132KB

Wniosek o zwrot kosztów dojazdu pdf 147KB

 

розклад

Графіки форм підтримки, що реалізуються в рамках проекту  

Harmonogram IPD gr. VII

2 grudnia 2024

Harmonogram – szkolenie zawodowe – Koparko ładowarki

20 listopada 2024

Harmonogram – szkolenie zawodowe – Kelner

30 października 2024

Harmonogram – IPD gr. V i VI

21 października 2024

Harmonogram – Szkolenie zawodowe- Koparko-ładowarki

16 września 2024

Harmonogram IPD gr. IV

9 września 2024

Harmonogram- Szkolenie zawodowe – Fryzjerka

13 sierpnia 2024

Harmonogram IPD gr.III

01 sierpnia 2024

Harmonogram „Szkolenie z miksologii i sztuki barmańskiej z elementami psychologii sprzedaży oraz baristy”

16 lipca 2024

Harmonogram Szkolenia gr. II – „Pracownik gospodarczy”

10 lipca 2024

Harmonogram Grupowe Poradnictwo Zawodowe gr.I

Harmonogram Grupowe Poradnictwo Zawodowe gr. II

03 lipca 2024

Harmonogram IPD gr.I

Harmonogram IPD gr. II

27 czerwca 2024

 

 

новини

Новини в рамках проекту.

Інформація про прийом на роботу.

25 czerwca 2024

 

 

тендери

Тендери по проекту

Перейти до вмісту